Serviciul Public Sport și Agrement anunţă organizarea concursului pentru ocuparea postului de Inspector de specialitate gr.IA cu atribuții de resurse umane, funcție contractuală de execuție, pe perioadă nedeterminată
NUMĂRUL ȘI NIVELUL POSTULUI:
1 post – Inspector de specialitate gr.IA cu atribuții de resurse umane, funcție contractuală de execuție, post vacant, în cadrul Compartimentului achiziții publice, juridic, resurse umane.
DOCUMENTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE CONCURS:
a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
e) copia carnetului de muncă sau, după caz, a adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar în original sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a primei probe a concursului;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
h) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Actele prevăzute la lit. b)-e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
CONDIȚII GENERALE:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
CONDIȚII SPECIFICE: Inspector de specialitate gradul IA cu atribuții de resurse umane, pe perioadă nedeterminată: - 1 post
- condițiile generale prevăzute de legislația în vigoare pentru ocuparea unui post vacant;
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență: studii economice, juridice sau administrație publică;
- vechime în domeniul studiilor necesară ocupării postului – 7 ani;
- cunoştinţe operare pe calculator – nivel mediu.
TIPUL PROBELOR DE CONCURS: probă practică, probă scrisă şi interviu.
Concursul se va desfăşura astfel:
- Proba practică - în data de 02.10.2024, ora 09:00 la sediul SP Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2.
- Proba scrisă - în data de 02.10.2024, ora 13:00 la sediul SP Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2.
- Interviul - în data de 08.10.2024, ora 09:00 la sediul SP Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2.
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
- Data limită de depunere a dosarelor: 25.09.2024, ora 14:00
- Afișare rezultat selecție dosare de concurs: 26.09.2024, ora 14:00
- Termen contestație selecție dosare de concurs: 27.09.2024, ora 14:00
- Termen soluționare contestație selecție dosare de concurs: 30.09.2024 ora 14:00
- Proba practică: 02.10.2024, ora 09:00, afișare rezultat în maxim 1 oră de la terminarea probei
- Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei de calculator, în termen de 1 oră de la afișarea rezultatului probei de calculator,
- Proba scrisă: 02.10.2024, ora 13:00
- Afișarea rezultatelor privind rezultatele probei scrise: 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei scrise,
- Depunerea contestației privind rezultatul probei scrise: 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor probei scrise,
- Termen soluționare contestație rezultate probă scrisă: 1 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestațiilor,
- Susținerea interviului: 08.10.2024, ora 09:00
- Notare și comunicare interviu: 09.10.2024
- Termen contestație rezultate interviu: 10.10.2024 ora 13:00
- Termen soluționare contestație rezultate interviu: 11.10.2024 ora 13:00
- Afișare rezultate finale concurs: 14.10.2024, ora 15:00
Atribuții principale:
- Respectă programul de lucru şi disciplina muncii în cadrul serviciului;
- Zilnic, verifică prezenţa la program a personalului subordonat, aducând la cunoştinţă conducerii situaţiile în care personalul lipseşte de la programul de lucru (CO, CB, Î);
- Propune încadrarea, promovarea sau sancţionarea personalului din cadrul Serviciului Public Sport și Agrement;
- Răspunde de completarea și transmiterea Registrului general de evidență a personalului din cadrul Serviciului Public Sport și Agrement;
- Asigură întocmirea dosarelor de personal conform legislaţiei în vigoare;
- Redactează referatele şi celelalte documente prevind numirea, încadrarea, reîncadrarea sau demisia personalului şi răspunde de respectarea prevederilor legale privind aceste proceduri;
- Întocmeşte statele de plată pentru personalul încadrat;
- Calculul salariilor și editarea lor până la nivelul de salariu brut;
- Ține evidența prezenței la lucru a personalului Serviciului Public Sport și Agrement și întocmiea formelor necesare pentru salarizare;
- Ține evidența tuturor salariaților din cadrul Serviciului Public Sport și Agrement, a angajărilor, a desfacerilor de contracte individuale de muncă conform prevederilor legale în vigoare, a pensionărilor;
- Actualizări ale statelor de funcțiuni și a tabelelor cu personalul serviciului în baza structurii organizatorice aprobate;
- Întocmirea adeverințelor pentru dosarele de pensie;
- Studierea legislației muncii în vigoare;
- Participarea la discuții în legatură cu negocierea unor articole din regulamentul intern, aplicarea corectă a codului muncii și a legislaței în vigoare;
- Întocmirea fișei postului pentru toate funcțiile și meseriile din serviciu;
- Întocmirea pe calculator și editare de adeverințe, actualizări norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare în cadrul instituției.
- Întocmeşte contracte civile şi statele de plată pentru persoanele aflate în această situaţie;
- Întocmeşte referate și decizii;
- Întocmeşte programarea concediilor de odihnă şi o supune aprobării Directorului şi urmăreşte efectuarea concediilor de odihnă conform programării;
- Ţine evidenţa concediilor de odihnă, concediilor de boală, concediilor fără plată şi calculează drepturile cuvenite în aceste situaţii;
- Se ocupă de întocmirea și transmiterea la timp a declarațiilor de avere și de interese;
- Se ocupă de întocmirea la timp a fişelor anuale de evaluarea performanţelor profesionale individuale şi păstrează evidenţa acestora;
- Întocmește referate și decizii pentru constituirea comisiilor în cadrul Serviciului Public Sport și Agrement;
- Întocmeşte referatele şi deciziile pentru constituirea comisiilor de examinare la organizarea concursurilor şi asigură secretariatul acestor comisii pentru încadrări şi promovări;
- Execută şi alte activităţi stabilite prin lege sau acte normative, prin hotărâri ale Consiliului Local, dispoziţii ale conducerii Primăriei şi conducerii serviciului public;
- Răspunde de păstrarea în bune condiţii a obiectelor de inventar şi mijloacelor fixe aflate în dotarea biroului.
- Va lua la cunoştinţă, sub semnătură, şi va respecta regulamentul de ordine internă.
Bibliografie și tematică pentru postul de Inspector de specialitate gr.IA:
1. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare - art. 365-638;
2. Legea nr. 53/2003 – privind Codul Muncii, republicat, cu modificările și completările ulterioare - integral;
3. Legea nr. 153/2017 – privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare - integral;
4. H.G nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu modificările și completările ulterioare - integral;
5. Regulament (UE) nr. 679/2016 – privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogarea Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), cu modificările și completările ulterioare - integral;
6. Legea nr. 367/2022 – privind dialogul social, cu modificările și completările ulterioare - integral;
7. Legea nr. 202/2002 – privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare - integral;
8. Legea nr. 467/2006 – privind stabilirea cadrului general de informare și consultare a angajaților, cu modificările și completările ulterioare - integral;
9. Hotărârea nr. 905/2017 – privind registrul general al salariaților – integral;
10. O.U.G. nr. 111 / 2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor: art. 7 – art. 11
11. Regulamentul de organizare și funcționare al Serviciului Public Sport și Agrement – H.C.L. 191/2024.
Candidații vor depune dosarele de participare la concurs până la data de 25.09.2024 ora 14:00 la Serviciul Public Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2, Sibiu.
Relații suplimentare la sediul Serviciului Public, str. Andrei Șaguna, nr. 2; persoană de contact: Roxana Costea, telefon: 0269208958, e-mail: sport.agrement@sibiu.ro.
![]() | Formular inscriere la concurs |