Hamburger MenuCross

Informaţii Publice

Anunt concurs Inspector de specialitate gr. II


Serviciul Public Sport și Agrement anunţă organizarea concursului pentru ocuparea 
postului temporar vacant de Inspector de specialitate gr. II, pe
perioadă determinată, până la revenirea titularului pe post


NUMĂRUL ȘI NIVELUL POSTULUI:

1 post - Inspector de specialitate gr. II, funcție contractuală de execuție, post temporar vacant, în cadrul Compartimentului Achiziții Publice, Juridic, Resurse Umane.


DOCUMENTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE CONCURS:

a) formular de înscriere la concurs (Descărcați formularul tip);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
e) copia carnetului de muncă sau, după caz, a adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar în original sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul  declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a  primei probe a concursului;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
h) curriculum vitae, model comun european (Descărcați model Curriculum Vitae).

   Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.


   Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
    Actele prevăzute la lit. b)-e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.


CONDIȚII GENERALE:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).


CONDIȚII SPECIFICE: Inspector de specialitate gradul II, pe perioadă determinată: - 1 post

- studii superioare absolvite cu diplomă;
- vechime în muncă - minim 5 ani;
- cunoştinţe operare pe calculator - nivel mediu;
- permis de conducere auto - categoria B.


TIPUL PROBELOR DE CONCURS: probă practică, probă scrisă şi interviu.

Concursul se va desfăşura astfel:

- Proba practică pe calculator - în data de 28.10.2024, ora 09:00, Piața Mică, nr. 22
- Proba scrisă - în data de 28.10.2024, ora 13:00, la sediul S.P. Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2
- Interviul - în data de 01.11.2024, ora 09:00, la sediul S.P. Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2.


CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:

- Data limită de depunere a dosarelor: 21.10.2024, ora 14:00.
- Afișare rezultat selecție dosare de concurs: 23.10.2024, ora 14:00.
- Termen contestație selecție dosare de concurs: 24.10.2024, ora 13:00.
- Termen soluționare contestație selecție dosare de concurs: 25.10.2024 ora 13:00.
- Proba practică:  28.10.2024, ora 09:00, afișare rezultat în maxim 1 oră de la terminarea probei.
- Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei de calculator, în termen de 1 oră de la afișarea rezultatului probei de calculator.
- Proba scrisă: 28.10.2024, ora 13:00.
- Afișarea rezultatelor privind rezultatele probei scrise: 29.10.2024, ora 10.
- Depunerea contestației privind rezultatul probei scrise: 30.10.2024, ora 10.
- Termen soluționare contestație rezultate probă scrisă: 30.10.2024, ora 16.
- Susținerea interviului: 01.11.2024, ora 09:00.
- Notare și comunicare interviu: 04.11.2024, ora ora 12.
- Termen contestație rezultate interviu: 05.11.2024 ora 11:00.
- Termen soluționare contestație rezultate interviu: 05.11.2024 ora 15:00.
- Afișare rezultate finale concurs: 06.11.2024.


Atribuții principale:

- Respectă programul de lucru şi disciplina muncii în cadrul serviciului; 
- Asigură și răspunde de achizițiile publice cu toate bunurile, lucrările și serviciile necesare desfășurării în bune condiții a întregii activități a instituției; 
- Colaborează în exercitarea atribuțiilor de serviciu, atât cu persoanele din cadrul compartimentului funcțional din care face parte, cât și cu celalalte compartimente din cadrul instituției, cu serviciile publice aflate sub conducerea Consiliului Local și cu Primaria Municipiului Sibiu;
- Asigură aplicarea dispozițiilor legale în vigoare privind achizițiile publice care trebuie urmate în fiecare caz în parte, toate având ca punct de plecare planul de achiziții publice și bugetul de venituri și cheltuieli; 
- Răspunde de organizarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică; 
- Elaborează raportul procedurii de atribuire și comunicările privind rezultatele procedurii de achizitie;
- Urmăreşte respectarea clauzelor contractelor de achiziţii publice din punct de vedere al respectării valorilor şi termenelor, confirmarea realităţii regularităţii şi legalităţii plăţilor aferente contractelor făcându-se de compartimentele care au propus şi solicitat achiziţia publică respectivă;
- Întocmeşte şi păstrează o copie după dosarul de achiziţie publică care cuprinde toate activităţile desfăşurate în cadrul procedurii de atribuire, respectiv toate documentele necesare pentru derularea procedurii;
- Realizează studiu de piață pentru achizițonarea, în condiții legale și avantajoase, a produselor/ serviciilor necesare desfășurării activității;
- Răspunde de întocmirea documentelor pentru elaborarea și prezentarea ofertei, în functie de procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție publică; întocmește caietul de sarcini sau documentația descriptivă; 
- Asigură desfășurarea procedurilor de achiziții  pentru atribuirea contractelor de furnizare produse, servicii, lucrări, conform legislației în vigoare;
- Asigură arhivarea documentelor serviciului în conformitate cu legislația în vigoare;
- Asigură întocmirea băncii de date în vederea cuprinderii în rețeaua informatică a datelor tehnice, fizice și financiare ce decurg din domeniul investițiilor;
- Menține legatura cu toate compartimentele instituției.


Bibliografie și tematică pentru postul de Inspector de specialitate gr.II:

1. Constituția României;
2. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice - integral;
3. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor - integral;
4. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ:
• Sancţiunile disciplinare şi răspunderea funcţionarilor publici Art. 490 - Art. 501
• Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice: art. 538 - art.562;

5. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați - Republicare - integral;
6. H.C.L. nr. 191/2024 privind aprobarea transferului de activitate și personal al Serviciului Public Administrare Baze Sportive și de Agrement către Serviciul Public Baia Populară și modificarea denumirii serviciului în Serviciul Public Sport și Agrement - Anexa 3.

   Actele normative mai sus menţionate vor fi actualizate în funcţie de toate modificările intervenite până la data organizării concursului.


   Candidații vor depune dosarele de participare la concurs până la data de 21.10.2024 ora 14:00 la Serviciul Public Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2, Sibiu.

 Relații suplimentare se pot obține la sediul Serviciului Public, str. Andrei Șaguna, nr. 2; persoană de contact: Roxana Costea, telefon: 0269208958, e-mail: sport.agrement@sibiu.ro.

pdfRezultat selectie dosare
pdfRezultat proba calculator
pdfRezultat proba scrisa
pdfRezultat proba interviu
pdfRezultate finale