Hamburger MenuCross

Informaţii Publice

Anunt concurs Șef Serviciu Baze gr. II

Serviciul Public Sport și Agrement

anunţă organizarea concursului pentru ocuparea postului de Șef Serviciu Baze Sportive și Agrement gr. II, funcție contractuală de conducere, pe perioadă nedeterminată.
 

NUMĂRUL ȘI NIVELUL POSTULUI:

1 postȘef Serviciu Baze Sportive și Agrement gr. II, funcție contractuală de conducere, post vacant, în cadrul Serviciului Baze Sportive și Agrement.

DOCUMENTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE CONCURS:

a) formular de înscriere la concurs;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;

e) copia carnetului de muncă sau, după caz, a adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) cazierul judiciar în original sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a primei probe a concursului;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

h) curriculum vitae, model comun european.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

Actele prevăzute la lit. b)-e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.


CONDIȚII GENERALE:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).


CONDIȚII SPECIFICE:

1 post – Șef Serviciu Baze Sportive și Agrement gr. II, pe perioadă nedeterminată:

- studii superioare absolvite cu diplomă de licență - studii economice sau inginerie civilă;

- vechime în muncă necesară ocupării postului – minim 10 ani;

- cunoştinţe operare calculator – nivel avansat;

- permis conducere categoria B.


TIPUL PROBELOR DE CONCURS: probă practică, probă scrisă şi interviu.

Concursul se va desfăşura astfel:

- Proba suplimentară în domeniul tehnologiei informației - în data de 27.11.2024, ora 09:00, în Piața Mică, nr. 22

- Proba scrisă - în data de 27.11.2024, ora 13:00, în Piața Mică, nr. 25

- Interviul - în data de 03.12.2024, ora 11:00, în Piața Mică, nr. 25


CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:

- Data limită de depunere a dosarelor: 18.11.2024, ora 15:00

- Afișare rezultat selecție dosare de concurs: 20.11.2024, ora 15:00

- Termen contestație selecție dosare de concurs: 21.11.2024, ora 15:00

- Termen soluționare contestație selecție dosare de concurs: 22.11.2024 ora 13:00

- Proba practică: 27.11.2024, ora 09:00, afișare rezultat în maxim 1 oră de la terminarea probei

- Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei de calculator, în termen de 1 oră de la afișarea rezultatului probei de calculator,

- Proba scrisă: 27.11.2024, ora 13:00

- Afișarea rezultatelor privind rezultatele probei scrise: 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei scrise,

- Depunerea contestației privind rezultatul probei scrise: 29.11.2024 – ora 13 :00

- Termen soluționare contestație rezultate probă scrisă: 1 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestațiilor,

- Susținerea interviului: 03.12.2024, ora 11:00

- Notare și comunicare rezultate interviu: 04.12.2024, ora 11:00

- Termen contestație rezultate interviu: 05.12.2024, ora 11:00

- Termen soluționare contestație rezultate interviu: 06.12.2024, ora 11:00

- Afișare rezultate finale concurs: 09.12.2024


Atribuții principale:

1. Coordonează activitatea personalului Serviciului Baze Sportive și Agrement avut în subordine;

2. Coordonează și stabilește atribuții interne ale personalului din subordine, conform dispozițiilor șefilor ierarhici;

3. Zilnic, verifică prezenţa la program a personalului subordonat, aducând la cunoştinţă conducerii și personalului de la resurse umane situaţiile în care personalul lipseşte de la programul de lucru (CO, CB, Î);

4. Avizează concediile de odihnă, fără plată, studii, etc., răspunde de respectarea acestora și asigură înlocuirea personalului din subordine atunci când este cazul, pe durata concediilor, avizează programarea concediilor de odihnă anuale pentru personalul din subordine;

5. Aduce la cunoștință superiorului direct în vederea modificării diverselor aspecte din fișa postului pentru personalul din subordine, precum și pentru delegarea și adăugarea de noi atribuții;

6. Acordă calificative în vederea evaluării anuale pentru personalul din subordine;

7. Răspunde de buna pregatire profesională a salariaţilor din subordine şi propune măsuri pentru perfecţionarea cunostinţelor acestora

8. Conduce autoturismul Serviciului Public Sport și Agrement în interesul serviciului;

9. Răspunde material pentru nerespectarea regulilor de circulație, care s-ar putea eventual transpune într-un proces verbal de constatare a contravenției, precum și pentru integritatea autoturismului pe perioada folosirii acestuia.

10. Reprezintă serviciul în cazurile încredinţate prin delegare;

11. Răspunde de eficienţa şi calitatea lucrărilor executate în cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementări interne sau prin alte acte normative;

12. Asigură aplicarea prevederilor legale privind colectarea selectivă a deșeurilor menajere, industriale sau de orice fel, reciclarea și introducerea lor în circuitul productiv;

13. Rezolvă corespondența repartizată și repartizează corespondența;

14. Are obligaţia de a asigura confidenţialitatea asupra informaţiilor pe care le deţine ca urmare a exercitării atribuţiilor de serviciu;

15. Are obligaţia de a sesiza în scris, conducerea instituției, despre toate neregulile sesizate;

16. Se informează și studiază în permanență legislația în vigoare pentru domeniul de activitate și specificul instituției, în vederea aplicării corecte a acesteia;

17. Respectă cu strictețe prevederile legislației în vigoare cu privire la P.S.I. și S.S.M.;

18. Urmărește modul de gestionare a tuturor bunurilor aflate în administrare, buna funcționare a acestora, precum și a măsurilor ce se iau pentru remedierea defecțiunilor;

19. În desfășurarea activității este obligat:

 a) să utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie;

 b) să utilizeze corect echipamentul individual de protecţie acordat şi, după utilizare, să îl înapoieze sau să îl pună la locul destinat pentru păstrare;

 c) să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor, şi să utilizeze corect aceste dispozitive;

 d) să comunice imediat angajatorului şi/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;

 e) să aducă la cunoştinţa conducătorului locului de muncă şi/sau angajatorului accidente suferite de propria persoană;

 f) să coopereze cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnaţi, atât timp cât este necesar, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari, pentru protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor;

 g) să coopereze, atât timp cât este necesar, cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul său de activitate;

 h) să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi măsurile de aplicare a acestora;

20. Colaborează, în exercitarea atribuţiilor de serviciu, atât cu personalul din cadrul structurii funcţionale din care face parte, cât şi cu compartimentele din aparatul de specialitate al Primarului precum şi cu instituţiile sau serviciile publice aflate sub autoritatea Consiliului Local;

21. Are obligația de a avea un comportament bazat pe respect, bună-credință, corectitudine, integritate morală și profesională în relațiile cu persoanele fizice și cu reprezentanții persoanelor juridice cu care intră în contact.

22. Folosește timpul de muncă exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu, în acest sens, nu se ocupă în timpul de muncă de activități care nu sunt cuprinse în atribuțiile și îndatoririle sale ori nu sunt dispuse de șeful ierarhic.

23. Nerespectarea sarcinilor de serviciu atrag după sine sancţionarea iar repetarea abaterii duce la desfacerea contractului de muncă.

24. Respectă prevederile codului de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice – HG 57/2019 privind Codul Administrativ şi Regulamentul intern al serviciului.

25. Respectă prevederile Legii 349/2002 pentru prevenirea şi combaterea efectului şi consumului produselor din tutun, fumatul fiind interzis în spaţiile publice închise atât pentru angajaţi cât şi pentru clienţii serviciului;

26. Părăsirea serviciului, în timpul programului de lucru, se va face doar cu aprobarea directorului serviciului sau în lipsa acestuia de înlocuitorul desemnat.

27. Este STRICT INTERZIS prezentarea la serviciu sub influenţa băuturilor alcoolice precum şi introducerea sau consumul acestuia în timpul programului de lucru, această abatere fiind considerată foarte gravă. Împotriva salariatului vinovat se va putea lua şi decizia de desfacere disciplinară a contractului individual de muncă.

28. Îndeplineşte şi alte sarcini dispuse de şefii ierarhici în baza deciziilor sau, rezultând din aplicarea dispoziţiilor Primarului municipiului Sibiu, Hotărârilor Consiliului Local Sibiu, şi/sau ale actelor normative în vigoare, incidente;

29. Respectă Regulamentul General pentru Protecția Datelor (RGPD) potrivit căruia operatorul de date cu caracter personal trebuie să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător, privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

30. Se obligă în cadrul îndeplinirii atribuțiilor de serviciu, să identifice și să sesizeze situațiile care constituie sau ar putea constitui incidente de Securitate, privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

31. Îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă;


Bibliografie și tematică pentru postul de Șef Serviciu Baze Sportive și Agrement gr.II:

Bibliografie:

1. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ - cu modificările și completările ulterioare;

2. Legea nr. 53/2003 – privind Codul Muncii – REPUBLICARE – cu modificările și completările ulterioare;

3. Legea nr. 98/2016 privind Achizițiile Publice - cu modificările și completările ulterioare;

4. HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;

5. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;

6. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă – cu modificările și completările ulterioare;

7. Hotărâre nr. 971/2006 privind cerințele minime pentru semnalizarea de securitate și/sau de sănătate la locul de muncă, cu modificările și completările ulterioare;

8. Ordinul nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă și sănătate publică privind mediul de viață al populației - cu modificările și completările ulterioare;

9. Lege nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor – REPUBLICARE;

10. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați;

11. HCL 191/28.05.2024 privind Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Public Sport și Agrement;

 12. Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările si completările ulterioareȘ

13. Legea nr. 50/1991 (**republicata**)(*actualizata*) privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii;

14. Ordinul MDRL nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii

Tematică:

1. Reglementări privind codul administrativ – O.U.G. nr. 57/2019 – Partea a III-a, Titlul V, art. 105-163;

2. Reglementări privind Codul muncii – Legea nr.53/2003 – integral;

3. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice actualizată – capitolul I (secțiunile 1, 2, 3 și 4), capitolul II (secțiunile 4 și 5), capitolul III (secțiunea 1), capitolul IV (secțiunile 1, 2, 3, 7, 10, 12 și 13), capitolul V (secțiunile 1 și 20;

4. Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;

5. Reglementări privind răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice;

6. Reglementări privind securitatea și sănătatea în muncă;

7. Reglementări privind semnalizarea de securitate;

8. Reglementări privind Normelor de igienă și sănătate publică;

9. Reglementări privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor;

10. Reglementări privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați;

11. HCL nr. 191/28.05.2024 privind Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Public Sport și Agrement;

12. Ordin nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările și completările ulterioare;

13. Reglementări privind autorizarea executării lucrărilor de construcții (Legea nr. 50/1991 (**republicata**)(*actualizata*) privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii) – integral;

14. Reglementări privind aprobarea Normelor metodologice de aplicarea a Legii 50/1991 (Ordinul MDRL nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii) – integral

Candidații vor depune dosarele de participare la concurs până la data de 18.11.2024 ora 15:00 la Serviciul Public Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2, Sibiu.

Relații suplimentare la sediul Serviciului Public, str. Andrei Șaguna, nr. 2; persoană de contact: Roxana Costea, telefon: 0269208958, e-mail: sport.agrement@sibiu.ro.