Serviciul Public Sport și Agrement
Anunţă organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant de Inspector de specialitate gr. IA.
NUMĂRUL ȘI NIVELUL POSTULUI:
1 post - Inspector de specialitate gr. IA cu atribuții de arhivar, funcție contractuală de execuție, pe perioadă nedeterminată, în cadrul Serviciului Financiar-Contabil.
DOCUMENTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE CONCURS:
a) formular de înscriere la concurs (Descărcați formularul tip);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
e) copia carnetului de muncă sau, după caz, a adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar în original sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a primei probe a concursului;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
h) curriculum vitae, model comun european (Descărcați model Curriculum Vitae).
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Actele prevăzute la lit. b)-e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
CONDIȚII GENERALE:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
CONDIȚII SPECIFICE:
- studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență;
- vechime în muncă necesară ocupării postului - 7 ani;
- cunoştinţe operare pe calculator - nivel mediu;
- permis conducere - categoria B.
TIPUL PROBELOR DE CONCURS: probă practică, probă scrisă şi interviu.
Concursul se va desfăşura astfel:
- Proba practică - în data de 11.03.2025, ora 08:30 în Piața Mică, nr. 22
- Proba scrisă - în data de 11.03.2025, ora 13:00 la sediul SP Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2.
- Interviul - în data de 17.03.2025, ora 12:00 la sediul SP Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2.
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
- Data limită de depunere a dosarelor: 28.02.2025, ora 13:00.
- Afișare rezultat selecție dosare de concurs: 05.03.2025, ora 14:00.
- Termen contestație selecție dosare de concurs: 06.03.2025, ora 14:00.
- Termen soluționare contestație selecție dosare de concurs: 07.03.2025, ora 13:00.
- Proba practică - pentru testarea cunoștințelor pe calculator: 11.03.2025, ora 08:30, afișare rezultat în maxim 1 oră de la terminarea probei.
- Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei de calculator, în termen de 1 oră de la afișarea rezultatului probei de calculator.
- Proba scrisă: 11.03.2025, ora 13:00.
- Afișarea rezultatelor privind rezultatele probei scrise: 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei scrise.
- Depunerea contestației privind rezultatul probei scrise: 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor probei scrise.
- Termen soluționare contestație rezultate probă scrisă: 1 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestațiilor.
- Susținerea interviului: 17.03.2025, ora 12:00.
- Notare și comunicare rezultate interviu: 18.03.2025.
- Termen contestație rezultate interviu: 19.03.2025.
- Termen soluționare contestație rezultate interviu: 20.03.2025.
- Afișare rezultate finale concurs: 21.03.2025.
Atribuții principale:
- Răspunde de evidența, inventarierea, selecționarea, pastrarea și folosirea documentelor existente în arhivă, ca gestionar al arhivei, în conformitate cu legislația în vigoare și procedurile de sistem aprobate;
- Are obligația să păstreze documentele în ordine, pe rafturi, pentru a fi verificate de organele de control ale Arhivelor Naţionale, în vederea confirmãrii lucrãrii de selecţionare (Art. 35 din OZ 217/96);
- Cercetează documentele din arhivă în vederea eliberarii copiilor și certificatelor solicitate de persoane fizice și juridice pentru dobândirea unor drepturi, în conformitate cu legile în vigoare;
- Pune la dispoziție, pe baza de semnatură, și ține evidența documentelor împrumutate compartimentelor creatoare sau organelor abilitate; la restituire, verifică integritatea documentului împrumutat. După restituire acestea vor fi reintegrate în fond;
- Organizează depozitul arhivei dupa criterii prealabil stabilite, conform prevederilor legii arhivelor, menține ordinea, asigura și raspunde de curațenia în spațiile aferente, asigura condiții de microclimat-ventilare - în conformitate cu normele/instrucțiunile în vigoare;
- Informează conducerea unității și propune măsuri în vederea asigurării condițiilor corespunzătoare de păstrare a arhivei;
- Se informează și studiază în permanență legislația în vigoare pentru domeniul de activitate și specificul instituției, în vederea aplicării corecte a acesteia;
- Răspunde de organizarea activității pentru încadrarea în termenele limită și îndeplinirea obiectivelor;
- Întocmeşte notele de intrare recepţie a fiecărui produs care intră în patrimoniu pe baza facturilor emise de furnizori, verifică existenţa anexelor necesare şi autenticitatea semnăturilor.
- Ţine evidenţa propunerilor de angajare a cheltuielilor şi a angajamentelor bugetare, pe care le întocmeşte şi înregistrează cu verificarea încadrării în creditele bugetare. După aprobarea acestor propuneri şi angajamente şi obţinerea vizei CFP le înaintează spre ordonanţare şi plată.
- Ţine evidenţa veniturilor şi cheltuielilor ocazionate de gestionarea obiectivelor aflate în administrarea SP Sport și Agrement;
- Întocmeşte deconturile de cheltuieli aferente obiectivelor aflate în administrare, precum şi factura de plată a acestor cheltuieli;
- Operează în contabilitate aprovizionările de materiale, carburanţi, obiecte de inventar pentru fiecare obiectiv aflat în administrarea serviciului;
- Verifică documentele pe care le înregistrează să corespundă normelor legale, verifică autenticitatea semnăturilor şi existenţa anexelor necesare;
- Are obligaţia de a întocmi corect toate documentele cu care lucrează, respectând toate actele normative în vigoare aplicabile, să păstreze în bune condiţii documentele şi să asigure arhivarea lor;
Bibliografie și tematică pentru postul de Inspector de specialitate gr.IA:
1. Constituția României, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr. 16/1996 legea Arhivelor Naţionale - REPUBLICARE, cu modificările şi com-pletările ulterioare;
4. Legea nr. 82/1991 a contabilităţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - integral;
5. OMFP 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările şi completările ulterioare - integral;
6. OMFP nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituților publice, precum şi organizarea, evidența şi rapor-tarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare - integral;
7. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați - Republicare - integral;
8. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii - integral;
9. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice: art. 538 - art.562;
10. H.C.L. nr. 191/2024 privind aprobarea transferului de activitate și personal al Serviciului Public Administrare Baze Sportive și de Agrement către Serviciul Public Baia Populară și modificarea denumirii serviciului în Serviciul Public Sport și Agrement - integral.
Candidații vor depune dosarele de participare la concurs până la data de 28.02.2025 ora 13:00 la Serviciul Public Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2, Sibiu.
Relații suplimentare la sediul Serviciului Public, str. Andrei Șaguna, nr. 2; persoană de contact: Roxana Costea, telefon: 0269208958, e-mail: sport.agrement@sibiu.ro.
![]() | Rezultat selectie dosare |
![]() | Rezultat proba calculator |
![]() | Rezultat proba scrisa |
![]() | Rezultat proba interviu |
![]() | Rezultate finale |