Hamburger MenuCross

Informaţii Publice

Anunt concurs Inspector de specialitate gradul II cu atribuții unice de responsabil întreținere gazon

Serviciul Public Sport și Agrement anunţă organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant de Inspector de specialitate gradul II cu atribuții unice de responsabil întreținere gazon.

NUMĂRUL ȘI NIVELUL POSTULUI: 1 post – Inspector de specialitate gradul II cu atribuții unice de responsabil întreținere gazon, funcție contractuală de execuție, pe perioadă nedeterminată

DOCUMENTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE CONCURS:
a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
e) copia carnetului de muncă sau, după caz, a adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar în original sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a primei probe a concursului;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
h) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Actele prevăzute la lit. b)-e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

CONDIȚII GENERALE:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

CONDIȚII SPECIFICE:
- studii superioare cu diplomă de absolvire
- vechime în muncă necesară ocupării postului – minim 5 ani
- cunoştinţe operare pe calculator – nivel mediu
- permis de conducere categoria B

TIPUL PROBELOR DE CONCURS: probă scrisă şi interviu.
Concursul se va desfăşura astfel:
- Proba suplimentară în domeniul tehnologiei informației - în data de 31.07.2025, ora 08:30, Piața Mică, nr. 22
- Proba scrisă – în data de 31.07.2025, ora 13:00 la sediul SP Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2.
- Interviul – în data de 06.08.2025, ora 10:00 la sediul SP Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
- Data limită de depunere a dosarelor: 24.07.2025
- Afișare rezultat selecție dosare de concurs: 29.07.2025 ora 10:00
- Termen contestație selecție dosare de concurs: 29.07.2025 ora 15:00
- Termen soluționare contestație selecție dosare de concurs: 30.07.2025 ora 15:00
- Proba practică: 31.07.2025, ora 08:30
- Proba scrisă: 31.07.2025, ora 13:00
- Afișarea rezultatelor privind proba scrise: 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei scrise
- Depunerea contestației privind rezultatul probei scrise: 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor probei scrise
- Termen soluționare contestație rezultate probă scrisă: 1 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestațiilor
- Susținerea interviului: 06.08.2025, ora 10:00
- Notare și comunicare rezultate interviu: 07.08.2025 ora 10:00
- Termen contestație rezultate interviu: 08.08.2025 ora 10:00
- Termen soluționare contestație rezultate interviu: 11.08.2025, ora 10:00
- Afișare rezultate finale concurs: 11.08.2025 ora 13:00.

Atribuții principale:
- asigură întreținerea și monitorizarea corespunzatoare a gazonului de la Stadionul Municipal, conform manualului de întreținere;
- se asigură și răspunde de efectuarea la timp a tratamentelor și procedurilor de întreținere a gazonului;
- planifică procedurile de mentenanță și ține evidenta acestora conform manualului de întreținere a gazonului;
- întocmește zilnic un raport privind starea gazonului, condiițiile de mediu de la nivelul gazonului, operațiunile și tratamentele care urmează a fi realizate;
- asigură pregatirea terenului pentru desfășurarea antrenamentelor și meciurilor oficiale;
- se asigură că echipamentele și utilajele sunt calibrate înainte de fiecare procedură, sunt întreținute corespunzător și funcționale;
- întocmește normele de consum a materialelor, în acest sens, analizează și determină necesarul consumului de materiale pentru fiecare procedură și utilaj aflat în gestiune. Normele de consum întocmite le supune aprobării directorului și ulterior urmărește respectarea acestora;
- întocmește documentele necesare achiziționarii materialelor necesare întreținerii gazonului;
- răspunde de aprovizionarea la timp cu materiale de consum, obiecte de inventar şi mijloace fixe necesare bunei desfăşurări a activităţii serviciului. În acest sens, verifică permanent stocurile de materiale și întocmeşte necesarul precum și referatul de necesitate pentru produsele care urmează a fi achiziţionate după care le înaintează conducerii spre aprobare.
Bibliografie și tematică pentru postul de Inspector de specialitate gradul II cu atribuții unice de întreținere gazon:
1. Constituția României, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice – integral.
3. Legea 319/2006 a securității și sănătății în muncă
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi – republicată
5. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare - republicată;
6. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ – Partea a III-a, Titlul V, art. 105-163; Partea a V- a, Titlul I, Cap I, II, III, Partea a VI-a, Titlul III
7. H.C.L. nr. 191/2024 privind aprobarea transferului de activitate și personal al Serviciului Public Administrare Baze Sportive și de Agrement către Serviciul Public Baia Populară și modificarea denumirii serviciului în Serviciul Public Sport și Agrement – integral.
Candidații vor depune dosarele de participare la concurs până la data de 24.07.2025 la sediul Serviciului Public Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2, Sibiu.
Relații suplimentare la sediul Serviciului Public, str. Andrei Șaguna, nr. 2; persoană de contact:
Tipuriță Crina, telefon: 0269208958, e-mail: sport.agrement@sibiu.ro.