Serviciul Public Sport și Agrement anunță reluarea organizării concursului pentru ocuparea postului de Inspector de specialitate gradul IA cu atribuții unice de responsabil tehnic.
NUMĂRUL ȘI NIVELUL POSTULUI: 1 post – Inspector de specialitate gradul IA cu atribuții unice de responsabil tehnic, funcție contractuală de execuție, pe perioadă nedeterminată.
DOCUMENTE NECESARE PENTRU DOSARUL DE CONCURS:
a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
e) copia carnetului de muncă sau, după caz, a adeverinţelor eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar în original sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a primei probe a concursului;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
h) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Actele prevăzute la lit. b)-e) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
CONDIȚII GENERALE:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
CONDIȚII SPECIFICE:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul tehnic: inginerești, științe ale naturii, etc
- vechime în muncă necesară ocupării postului – minim 7 ani
- cunoştinţe operare pe calculator – nivel mediu
- permis de conducere categoria B
TIPUL PROBELOR DE CONCURS: probă practică, probă scrisă şi interviu.
Concursul se va desfăşura astfel:
- Proba practică – în data de 26.08.2025, ora 08:30 în Piața Mică, nr. 22;
- Proba scrisă – în data de 26.08.2025, ora 13:00 la sediul SP Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2.
- Interviul – în data de 01.09.2025, ora 12:00 la sediul SP Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2.
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
- Data limită de depunere a dosarelor: 18.08.2025
- Afișare rezultat selecție dosare de concurs: 21.08.2025, ora 13:00
- Termen contestație selecție dosare de concurs: 22.08.2025, ora 13:00
- Termen soluționare contestație selecție dosare de concurs: 25.08.2025, ora 13:00
- Proba practică – pentru testarea cunoștințelor pe calculator: 26.08.2025, ora 08:30, afișare rezultat în maxim 1 oră de la terminarea probei
- Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei de calculator, în termen de 1 oră de la afișarea rezultatului probei de calculator
- Proba scrisă: 26.08.2025, ora 13:00
- Afișarea rezultatelor privind proba scrise: 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei scrise
- Depunerea contestației privind rezultatul probei scrise: 1 zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor probei scrise
- Termen soluționare contestație rezultate probă scrisă: 1 zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestațiilor
- Susținerea interviului: 01.09.2025, ora 12:00
- Notare și comunicare rezultate interviu: 02.09.2025, ora 12:00
- Termen contestație rezultate interviu: 03.09.2025, ora 12:00
- Termen soluționare contestație rezultate interviu: 04.09.2025, ora 12:00
- Afișare rezultate finale concurs: 04.09.2025, ora 15:00.
Atribuții principale:
- Asigură asistență tehnică de specialitate în administrarea, întreținerea și modernizarea obiectivelor aflate în gestiunea instituției, precum și oferă de consultanță tehnică în cadrul procedurilor de achiziții publice sau directe care implică lucrări, instalații, mentenanță sau echipamente tehnice;
- Asigură suport tehnic de specialitate pentru funcționarea ȋntregii activității a instituţiei;
- Urmărește activitatea în teren în legătura cu lucrările și serviciile executate și certifică rapoartele de progres ale acestora;
- Preia documentele întocmite sau vizate privind execuția lucrărilor/serviciilor, verifică întocmirea lor, solicită explicații sau detalieri, dacă este cazul;
- Asigură raportul direct între conducătorul instituției și colaboratori, furnizori de bunuri și servicii ;
- Verifică proiectele tehnice și detaliile de execuție, și propune modificarea/completarea acestora, unde este cazul, cu aprobarea conducătorului instituției;
- Colaborează cu terții colaboratori în vederea realizării recepției la terminarea lucrărilor/finalizarea serviciilor și verifică periodic în teren exactitatea datelor din procesele verbale de recepție;
- Interacționează direct cu furnizori, prestatori, proiectanți, executanți, autorități tehnice;
- Organizează recepția finală a obictivelor de investiție;
- Certifică că sunt întrunite condițiile de recepție la terminarea lucrărilor/finalizarea serviciilor și la expirarea perioadei de garanție;
- Asigură verificarea periodică a invesțiilor aflate în administrarea serviciului în perioada de garanție și post-garanție, solicitând luarea măsurilor necesare pentru remedierea defecțiunilor constatate;
- Certifică situațiile de lucrări executate și decontările pe lucrări aferente;
- Participă la întocmirea temelor de proiectare și a notelor conceptuale pentru lucrări de întreținere, reparații sau investiții;
- Participă la elaborarea caietelor de sarcini aferente achizițiilor necesare desfășurării în condiții optime a activităţii serviciului;
- Sprijină prin implicare directă, echipa de achiziții în redactarea specificațiilor tehnice pentru proceduri ce presupun componente tehnice;
- Verifică din punct de vedere tehnic ofertele depuse de operatorii economici în cadrul procedurilor de achiziție;
- Participă în comisii de evaluare sau recepție lucrări;
- Asigură relația tehnică cu prestatorii de servicii de mentenanță, reparații sau execuție lucrări;
- Verifică și certifică din punct de vedere tehnic devize, procese-verbale, rapoarte de intervenție, situații de lucrări;
- Se implică direct în realizarea achizițiilor directe de lucrări/servicii tehnice, asigurând suport în SEAP sau offline;
- Informeză conducătorul instituției despre orice eveniment care ar putea afecta condițiile de construire/exploatare asupra obiectivelor aflate în administrarea serviciului;
- Organizează întâlniri periodice având o comunicare eficientă cu reprezentanții prestatorilor de servicii și constructorilor;
- Informează conducătorul instituției ori de câte ori se sesisează nereguli sau probleme în execuția contractelor sau întârzierii în derularea acestuia;
- Furnizează conducătorul instituției toate informațiile și documentele necesare cu privire la aspectele tehnice din domeniul său de competență;
- Asigură verificarea periodică a obiectivelor/instalațiilor aflate în perioada de garanție, solicitând luarea măsurilor necesare, după caz;
- Monitorizează starea tehnică a obiectivelor gestionate de instituție (instalații, echipamente, structuri, utilități);
- Propune măsuri de întreținere, reparații sau investiții în baza constatărilor tehnice efectuate la fața locului;
- Ține evidența lucrărilor și intervențiilor efectuate la fiecare obiectiv în parte;
- Gestionează şi ţine un grafic cu evidenţa reviziilor, utilajelor, echipamentelor şi instalaţiilor aflate ȋn administrarea instituţiei;
- Elaborează rapoarte de activitate lunare cu detalierea tuturor activităților desfășurate si a problemelor identificate și propune soluții pentru rezolvarea acestora;
- Întocmește normele de consum a materialelor, în acest sens, analizează și determină necesarul consumului de materiale pentru fiecare loc de consum și utilaj aflat în gestiunea serviciului. Normele de consum întocmite le supune aprobării superiorului ierarhic și ulterior urmărește respectarea acestora;
- Răspunde de utilizarea și păstrarea în bune condiţii a obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe aflate în dotarea serviciului, precum şi de lipsa sau înstrăinarea lor;
- Urmărește folosirea sau exploatarea bunurilor din dotare pentru satisfacerea necesităților instituției, potrivit destinației acestora;
- Participă și organizează acțiunile de inventariere a bunurilor și valorilor pe care le gestionează și formulează propuneri de dotări noi cu mijloace fixe și obiecte de inventar, precum și asigurarea echipamentului de lucru necesar sau alte bunuri necesare desfășurarii în bune condiții a activității;
- Ține evidența tehnico-operativă pe locuri de folosință și pe utilizatori, a activelor fixe și a obiectelor de inventar;
- Întocmește periodic referatele pentru procurarea de materiale și obiecte de inventar, pe baza solicitărilor primite sau din oficiu;
- Realizează studiu de piață pentru achiziționarea, în condiții legale și avantajoase, a produselor/ serviciilor necesare desfășurării activității;
- Conduce autoturismul instituței.
Bibliografie și tematică pentru postul de Inspector de specialitate gradul IA cu atribuții unice de responsabil tehnic:
1. Constituția României, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice.
3. Hotărârea 343/2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora.
4. Legea 98/2016 privind Achizițiile Publice, cu modificările şi completările ulterioare:
* Capitolul I – Dispoziții generale:
Secțiunea 1: Obiect, scop și principii - art. 1 și art. 2
Secțiunea 4: Domeniu de aplicare, Subsecțiunea 1: Paragraful 1: Praguri – art. 5 – art. 7
* Capitolul III – Modalități de atribuire: Secțiunea 1: Procedurile de atribuire, Subsecțiunile 1, 2 și 10: art. 68 – art. 75 și art. 113 și 1131
* Capitolul IV – Organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire:
Secțiunea 4: Elaborarea documentaţiei de atribuire – art. 154 – art. 161
Secțiunea 6: Criterii de calificare şi selecţie, Subsecțiunile 1 și 2 – art. 163 – art. 171
Secțiunea 11: Atribuirea contractelor de achiziţie publică şi încheierea acordurilor-cadru
5. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi – republicată
6. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare - republicată;
7. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ – Partea a III-a, Titlul V, art. 105-163; Partea a V- a, Titlul I, Cap I, II, III, Partea a VI-a, Titlul III
Candidații vor depune dosarele de participare la concurs până la data de 18.08.2025 la sediul Serviciului Public Sport și Agrement, str. Andrei Șaguna, nr. 2, Sibiu.
Relații suplimentare la sediul Serviciului Public, str. Andrei Șaguna, nr. 2; persoană de contact:
Tipuriță Crina, telefon: 0269208958, e-mail: sport.agrement@sibiu.ro.
![]() | Rezultat proba practică – pentru testarea cunoștințelor pe calculator |
![]() | Rezultat proba scrisă |
![]() | Rezultat proba interviu |
![]() | Rezultat final |